Pages

Selasa, 13 November 2012

Amanat Ustaz Syed Ahmad Faiz (USAF) ketika Ceramah Agama : Bongkar Aqidah Wahabi di KELANTAN




Saudara-saudari sekelian percayalah,
Kita menentang WAHABI , bukan kerana nama dia WAHABI. Kita menentang MUJASSIMAH HANABILAH bukan kerana nama dia MUJASSIMAH HANABILAH . Kita menentang dia ialah kerana dia memecah belahkan AQIDAH ummah, membahayakan AQIDAH ummah , memecah belahkan KESATUAN ummah . Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba menasihati mereka.

Percayalah saudara-saudari sekelian,
Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, nasihat kita adalah jihad, kritikan kita adalah jihad . Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita di pulau,di cerca, di hina, di fitnah pahala dan redho dari ALLOH sentiasa untuk kita. dan  kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid mati kita adalah Islam

Kita tidak perlu masuk ajaran hasan anak rimau, kita tidak perlu masuk ajaran ahmad laksamana, kita tidak perlu masuk ajaran ayah pin , kita tidak perlu minum arak atau berzina. Tapi kita menjadi Ahli Bid'ah Fasiq dan Kaki Maksiat dengan mengatakan " ALLOH bersila lendik tidak sama seperti makhluq dan Nabi Muhammad S.A.W itu seperti mamat di kampung sebelum terima wahyu"

Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengatakan "  ALLOH bersila lendik sama seperti makhluq dan Nabi Muhammad S.A.W itu Kafir sebelum terima wahyu ''.

  الله موجود بلا مكان ولا تحيز في أي جهة  وسيدنا محمد أفضل المخلوق على اطلاق
    

    


Amanat Ustaz Syed Ahmad Faiz (USAF)   ini ialah suatu sedutan ceramah beliau yang bertajuk "Selamatkan Aqidah Ummat , Bongkar Penyelewengan Akidah"  yang disampaikan oleh beliau sendiri di Kampung  Chap ,Bekelam, Tawang ,Bachok,Kelantan Darul Na'im pada 3 Nov 2012.



Datuk ku Che Sulaiman bin Che Ahmad 
Ustaz Syed Ahmad Faiz bersama Tuan Guru Dato' Bentara Setia Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat










yang menyatakan kebenaran
Ustaz Syed Faiz Al-Idrus As-Sayyid Faez Al 'Aydrus السيد احمد فائزالعيدروس
الله موجود بلا مكان ولا تحيز في أي جهة
Aqidah di dahulukan,
Syari'ah menjadi amalan
Membangun mengikut Islam

0 ulasan:

Catat Ulasan